click me

Wednesday 18 April 2012

6. Trampoline lompat2 tu...

sebelum beli - bukan main - berkobar2 cam bendera - konon2 nak melompat2 sampai kurus - sampai selim bin melim - sebelum beli arr - siap google - nak hapal step senaman pakai bende lompat nih - cik darlin bila nampak siap google - geleng2 pala lak! mesti dlm hati kutuk berbakul2 tuh!!! saya berlakon mithali - x ckp ape2 - ko kutuk le berbakul2 - x pe - ate...membebel kang tanak plak dia belikan...

lepas beli - hari2 melompat - jap-jap - saya tgh citer pasal  ''trampoline'' ye!! alah...bende exsercise yg lompat2 tu - alkisahnye - lepas beli mmg saya hari2 melompat - sampai time masak pon terasa-rasa nak melompat - time tido - x sabar nak pagi sbb nak melompat - gi keje memanjang ingat nak balik nak melompat - time tengok TV pon melompat - cik darlin banyak kali gak puji...tapi jap2 dia geleng2 pala - konpius arr - lantak ko la - tapikan daging2 lebih situ sini jadi pejal dow - yg lembik dah jadi keras!!!
                                                                                                                                                               
lepas dua bulan - lompat kobar2 ari tu tah mane peginye - tinggal sepoi2 bahasa - jadi main2 - lompat ala kadar - janji lompat - x sempat nak berpeluh - x sempat lemak ko nak pecah - ko dah stop!eee...malasnye tuhan jer yg tau - tapi tuk cover malu - lompat la jugak - kang kena kutuk - geleng2 pala lak... makanye kena berlakon lagi - berlakon melompat! nak tanye sikit! sanggup ke ko nak berlakon melompat sampai kiamat? btw yg keras ari tu cam nak lembik balik arr....

tu citer tahun lepas ye - sah2 saya x sanggup nak berlakon melompat sampai kiamat - bende tu kalau boleh meronta - mmg wajib dia meronta - bukan x nak melompat tau....x cukup masa arr - banyak keje arr - penat arr - mcm2 la ko punye arr!!! saya - redhakan diri dgn segala kutukan n sindiran cik darlin - esok lusa senyap la tu - ye la ko punye senyap - x senyap2 sampai hari ni - sabar...sekarang ni bende tu jadi meja tempat saya berblogging - sejak jadi meja blogging - cik darlin punye sindiran rasa ASAM PEDAS yg kaw2 - sib baik saya suke asam pedas - saya senyum jer - mithali okay!!! love u darlin sbb belikan saya meja tulis kaler itambiru yg terbesar didunia!!! kahkahkah!!!
                                                                                                                                                                 

~ bergambar dengan meja itambiru pojaanku ~

btw yg mcm nak lembik balik ari tu - sesungguhnye dah lembik selembik-lembiknye...padan muka - sila sedar diri ye nina.
wake-up!!!!!!

No comments:

Post a Comment