click me

Wednesday 29 August 2012

2. Tinggal kenangan.....


monyok dipagi raya bila pepagi raya - baju tak siap sepenuhnye - kekadang getah kain kurung - kekadang cangkung kain kurung - kekadang tangan panjang sgt - kekadang kain berjela2 - kekadang jahit teluk belanga separuh jalan dan sebagainye - seingat saya sepanjang saya disekolah rendah fenomena ini berlaku - let's not talk about my mum's time management dizaman itu - sbb saya sendiri kurang ingat kenapa n mengapa!!! yang pasti lepas mandi - kami akan kesejukan menunggu baju siap dijahit mak - abah akan bising - tapi bising with his own cool style - which i missed the most - missed u abah - moga tenang disana.

selamat hari raya semua - tiada yg terasa istimewa beraya dikala usia semakin senja - hilang ditelan usia - sekadar menumpang keseronokan tiga orang anak-anak saya.......jadi le!

masa kecik2 dulu saya tak main mercun - main bunga api yg besi tu sambil nyanyi2 - lari2 n syok sendiri!!!

2 comments: