click me

Wednesday 24 October 2012

5. Cermin retak

ahad lepas - sesudah subah - gi subang jaya menghantar MIL yg kurang sihat ke rumah SIL - supaya MIL lebih terjaga disana - had breakfast kat tanjung malim yg sangat tak sedap dan mahal - lepak2 - sembang2 - makan2 then saya ngan cik darlin keluar untuk membeli dryper's ilham - yg akhirnye berakhir dan bertukar menjadi aktiviti shopping cik darlin - otw - dlm kereta - saya mengadap cermin sampai retak - membetulkan tudung - yg tujuhpuluhtujuh kali longgar - siap tigapuluhtiga kali sana sini dicucuk peniti - sengsara - ape2 pon - thank you darlin for not complaining!!!hehehe!!!seriously malu so sebelum cik darlin tegur - saya buat lawak menggong - then we laughed - so malu tadi pon hilang - first time shopping bertudung - rasa sangat la baik........so sopan.........then i asked cik darlin - do i look like makcik-makcik? dia ckp tak lah - u looked fine - org tak sedar diri gitu la kan - dah sah mmg la tergolong dlm usia makcik-makcik but still refuse to look like one!!!
dasar tak sedar diri!!!!!!sebelah ni gambar terbaru saya.....
hahaha!!!perasan!!!!malangnye saya tak secantik dia..........                                                        

3 comments: