click me

Thursday 29 November 2012

7. E-per

saya mmg suka pakai stokin dalam rumah - selain disebabkan sejuk - sebab lain adalah untuk mengelakkan saya daripada menyapu rumah 10 kali sehari!!!(normal is 3 kali) bila pakai stokin - tapak kaki terhindar dari memijak anasir-anasir yg tak diingini so kebarangkalian nak menyapu sampai 10 kali adalah zero!
kalau saya gi cuti2 umah mak - stokin merupakan teman sejati saya - kalau tak matikkk kena menyapu 100 kali sehari.......al-maklum rakyat jelata ramai!!!!
3 hari lepas sbb sejuk saya pakai stokin and ihlam tiba-tiba :

ilham : ibu nak e-per............(selipar versi pelat)
saya : mane boleh pakai selipar dlm rumah.......
ilham : ibu.....adik nak pakai e-per........
saya : selipar kotor la....
ilham : nak pakai e-per!!!!!aham!!!!
saya : buat bodoh!!!
ilham : ibu.......nak pakai e-per ibu ni.......
saya : la...ni stokin bukan selipar!!
ilham : ni e-per!!!e-per!!!e-per!!!e-per!!!e-per!!! (sambil menanggalkan stokin dikaki saya)



2 comments:

  1. Alololo...kak nina pakailer selipar dlm rumah tu, yg ada span bagai tu ok per...xlicin rasanyer.

    Awat ilham macam bambam sgt??ibu bagi makan apelah ni??

    ReplyDelete
  2. kak nina suke lagi pakai stokin...ilham diternak opah!!!!hehehe!!!

    ReplyDelete