click me

Tuesday 24 September 2013

10. Anak-anak

rasa macam lama sgt tak citer pasai anak2 kan - anak2 saya semua sihat2 - terutamanye - yg sorang nih!!!
makin tembunnnn - sipi2 nak obes - bercakap tak reti berenti sekarang nih!!! ahad lepas masa otw nak cari kedai makan for lunch - seperti biasa melayan ilham dgn segala pertanyaan - persoalan - kemunsykilan - campur dgn sessi gaduh2 jerit2 dgn abang - suara ilham tiba-tiba merunsingkan saya!!! tiba-tiba rasa - omg bisingnyer!!!! tapi tak sampai hati nak cakap ILHAM......DIAM BOLEH TAK!!!!!! so pekakkan telinga - bisukan mulut - butakan mata sehingga sampai ke destinasi - dia peduli ape - boleh cakap dgn ayah!!! mood orang nak dekat2 menopause gitu kot!!!
isymil dua hari lepas kena serang ribut taufan ibu!!! disebabkan sibuk dengan jadual band yg ketat - dia jadi leka - jadi lalai - waktu yg saya tetapkan utk belajar diselang-selikan dgn tiupan flute dan petikan piano - bila tanye - bukan main.........konpiden cakap he is doing fine at school !!! sekali - i try pandu test dua hari lepas - terbongkar segala rahsia - sbb ai ribut taufan - ade ke sah - bila tanye sape pengasas Melaka dia tak tau jawab!!! pang!!! amik ko pelempang!!!
iman tak abih2 dengan alam percintaan - bukan main janji manis mu dgn saya tahun lepas - taknak cinta2!!! tup2 - sepanjang tahun ni bercinta - kejap dgn A - kejap dgn B peh tu dgn C - sampai la ke Q. seriously susah saya nak paham walaupon dah cuba!!! tapi utk mengelakkan dari terus marah - saya benarkan dia dgn dunianye - asal ade batasan - saya lepaskan dia utk berjumpe - (berkumpulan) semata2 sebab tak mahu dia berjumpe di luar pengetahuan saya!!! moga ALLAH beri saya kekuatan dan iman diberi keimanan..............
pening!!!pening!!!pening!!!

Asal tiga2 citer tension2 huh!!! esok saya citer yg tak tension2 pulak ye!!!


No comments:

Post a Comment