click me

Monday 11 November 2013

2. Korea part 1

hahaha - ni baru part 1 - ce teka ade berape part drama korea ni? rasakan kome!!! takpe,takpe,bawak mengucap - hehehe!!! saja2 tak nak heboh kat blog ngan fb pasai nak ke korea - kang ramai plak peminat2 nak bye2 kat airport - lagipon riak lebih2 tak elok!!! buekkk!!!
saya gi korea 6H5M - memula rasa mcm kejap tapi tiba kat sana rasa mcm ok jer 6 hari - giler nak lama2 - makan tak sedap!!!! flight pukul 2 pagi - kat LCCT tak le lama - sbb saya lama melepak kat KLIA!!! bijaksana ke tak - ko naik AA economy - ade ati nak naik dari KLIA!!!  saya selalu naik katebang dari KLIA....tu yang blur tetiba kena gi LCCT!!! kahkahkah!!! menggong!!!! perjalanan ke korea 6 jam - dalam katebang - kebas2 bontot siap kaki cramp - sempit!!!sume orang tido lena jer - saya tak berape nak lena - siap kebulur - last2 kul 4 cenggitu - order makanan - "green thai chicken" lepas melantak baru le lelap sekejap!!! pukul 7.15 pagi sampai korea!!! yeeehaaaaa!!! kapten kata kita sampai awal dari jadual!!!


                                            gambar ai takyah le!!! SEMBAB!!!
tunggu En.Ghani - our tour guide depan mac'd - la mudanyer En.Ghani - 25 taun - nama ngan rupa tak sepadan la!!! pepandai ko nina!!! panggil ghani jer la - most of the time saya call dia adik jer!!! lebih sesuai!!!hehehe!!!
Ane-husayookkkk

4 comments:

  1. Hamboi...start dah bahasa korea tu. HAHAHHA...anaasayukkk

    ReplyDelete
  2. anyeong...tu je yg tau pon
    katebang AA mmg kt LCCT le kak, eksaited bebeno le tu x dan nk menanye yek hihi
    ghani tu cam nama pakcik2, sentap dia kalau tahu nih :P

    ReplyDelete