click me

Thursday 18 December 2014

7. Breakfast casserole muffins

hari ni anak-anak sedara saya - haiqal and nuha bakal datang untuk cuti-cuti umah ende long - ende long tu saya la - and they call cik darlin ami long - kalau tak silap ,fitri - anak abang dee will be coming over too - so rumah saya akan meriah dengan para jantan again selama 4 , 5 hari nanti - nuha sorang jer seketul - perempuan melayu terakhir selain saya si miss universe!!! buekk!!! bila ramai rakyat - menu makan kena tukar sikit - kena jugak la ikut tekak para remaja - untuk breakfast memang kena buat yang sehabis senang like casserole muffins nih - bancuh-bancuh peh tu tuang kat muffin tray peh tu kita bakor!!! kita bakor!!!
depa ni - time saya gi keje - mesti tido terbongkang lagi so kita bakor siap-siap - bila bangun dari tido pandai-pandai le kome bukak oven ye.............
1) Preheat oven to 400 degrees F. Grease muffins tins well.
2) Drop bread pieces evenly in muffin tins until they come about 2/3 of the way up the tin.
3) Sprinkle ham pieces evenly in each tin.
4) Sprinkle cheese evenly in each tin.
5) Whisk together eggs, milk, ground mustard, and pepper.
6) Pour egg mixture evenly in each muffin tin.
7) Sprinkle a little dried Parsley on the top of each one.
8) Bake for 15-18 minutes or until golden brown on top and cooked through the middle.

senang giler kan tahap orang giler kot-kot boleh buat!!! heee!!! 

No comments:

Post a Comment