click me

Tuesday 25 June 2013

9. Marathon!!!

shopping with my mom is exhausted!!! wajib mentally and physically prepared coz it gonna be a huge marathon!!! lotssssss of walking!!!dead!!!

hmmmm - tu komen saya baca dlm phone iman last week - hahaha!!! selama ni saya ingatkan dia suke keluar shopping dengan saya - rupa2nye tipah terperasan!!!! mmg la kalau shopping dgn saya - anak2 kena jalan berbatu2 - semua kedai saya nak masuk - beli belum tentu!!! lepas saya baca wechat dia - terus tanye dia sambil gelak2!!!
saya : seriously,iman tak suke shopping ngan ibu?
iman : exhausted dengan tak suke beza la ibu.......
saya : lebihkurang jer...
and both of us gelak sama2 - peh tu saya ingatkan dia - kalau tak sebab ibu ko yg rajin keluar masuk kedai ni - ko pon takkan jumpe baju2 yg ko berkenan dihati n sanubari.....so sila berterimakasih disitu - n dia pon terpinga2 - tersenyum2 kambing sebab dia pon 2x5 macam ibunyer jugak!!!!
tapi ade eloknyer jugak saya tau hal ini supaya lain kali lebih bertimbang rasa dgn anak2 dlm bab2 ini - biasala kan - remaja - tambah2 lelaki - shopping ngan mak2 nih mesti tak berape nak cool!!!! 
btw saya mmg pembaca tegar phone iman - kalau nak pisahkan dia dengan phone - mmg la tak boleh kan!!! so we make a deal - phone dia tak boleh dilock at any time dan saya boleh baca ape saja dlm phone dia ikut suke hati saya bila dan dimana!!!! fair enoughkan!!!!

2 comments:

  1. Wah!! anak bujang terpaksa berkongsi rahsia via hp gitu =)

    ReplyDelete
  2. hahaha bukan suke nk busybody gitu...tapi have to la,setakat nk memantau ape yg patut!!!

    ReplyDelete