click me

Saturday 31 August 2013

11. Isymil kawad merdeka

hari ni pukul 5 pagi dah bangun - wira saya nak berkawad di hari kemerdekaan - merdeka!!!! isymil saya terbabit dalam perarakaan merdeka - berarak sambil tiup flute - terror nyer anak ai - sebenarnya lepas abih jer cuti sekolah raya ari tu - isymil dah sibuk dgn latihan band - almost everyday - pagi sampai petang - balik sekolah jer dah lembik mcm sepuluh taun tak makan!!! sian dia - tapi dia suke so saya pon buat2 la suke - last2 saya sendiri teruja tengok kegigihan dia - so pagi tadi sebelum ayah hantar ke sekolah - saya buat 2 bijik half boiled eggs dgn 4 keping roti bakar with butter - minum dgn 2 gelas besar milo kegemaran dia - makan kenyang2 biar kuat dan sihat - cik darlin pon pegi - pegi photoshoot anak dia berkawad sambil tiup flute - lebihkurang ai , teruja jugak!!! go go isymil - i am proud of u darlin - muahhh!!!
yang putih berseri-seri tu anak saya - rahsia dia kekal putih dan cerah SPF 130  okay!!!pandai pulak nak bersunblok-sunblok!!!


1 comment:

  1. awesome!!!!!!!!!! kagumnyer. Akak x pi tengok sekali ker??Ruginyerrrrrrr

    ReplyDelete