click me

Friday 27 December 2013

17. Nada suara itu penting.....

pagi tadi saya bangun lambat - kul 9.30 cik darlin naik atas - gerakkan saya - sayang bangun,saya nak keluar dah ni!!! dgn mata sebelah tutup sebelah bukak,saya tengok dia pakai baju pon belum!!! awak belum siap pon....peh tu cik darlin cakap - jom breakfast kat canning!!! gila taknak breakfast!!! terus bangun nak mandi - tetiba dia cakap - acah jer!!!   * panggggg!!!*  (dalam kereta)
cik darlin : nak breakfast?
saya : buat2 tak dengar - puiiiii!!!
cik darlin : awak nak nasi lemak ke?
saya : suke hati awak la.....(dgn nada paling lembut didunia!!!kahkahkah!!!)











last2 breakfat omputih....esok nak try nada ngilai pulak!!!!!!




1 comment:

  1. HAHAHHA, comei jelah uols ni. Sorang suka nyakat so macam kelakar je bila kene sakat. HAHHAHA

    ReplyDelete