click me

Monday 28 April 2014

14. Batu seremban


masa sekolah time rendah darjah 3 dulu mainan nih la paling femes - time nak masuk kelas ngan time rehat sume main batu serembaan nih - zaman saya dulu main pakai batu - ade 7 ke 8 bijik batu sumenyer - saya main jugak tapi tak obsessed mcm kwn2 - asal rehat nampak batu - boring!!! sebabkan saya sifir tak pass - asal main jer - timbang2 batu memanjang n sengaja dapatkan lima batu sebab saya pass sifir 5 jer time tuh!!! ade sorang kwn tu - selalu tak puas hati , nape asyik2 timbang dpt 5 , byk2 le sikit!!! - eh!!! suka hati le orang nak 5!!! nyampah!!! lepas asyik kena sound dgn diva batu serembaan , last2 saya malas main - main 'rebut tiang' lagi best - tak payah nak kira2 bagai , ko rebut jer tiang sambil jerit2!!! baru best!!!

No comments:

Post a Comment