click me

Tuesday 17 June 2014

15. Piala dunia


piala dunia tahun nih mesti mencabar!!! cop cop!!! saya bukan cakap pasal bola ye tapi pasal cabaran yg bakal saya hadapi berdepan ngan anak2 saya yang kaki bola - dlm sehari ade byk game - peh tu lama - kang subuh2 ade game lagi - ate kalo dah tengok bola jer keje bila pulak nak belajar!!!! silap aribulan tengah belajar pon ingat bola!!! omg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ni dialog saya ngan iman semalam :

saya : bulan puasa nanti , lepas sahur tak payah tido!!!
iman : ye ke.......ok ibu........
saya : tau ke kenapa tak payah tido????
iman : tengok bola kan!!!!!!
saya : omg!!! what makes u think that????
iman : abis tu ape!!!!
saya : study la......spm dah dekat!!!
iman : owh lupe.......

mengucap panjang............si ibu!!!!
cabut lari masuk bilik!!!!!!!!!si anak!!!

kan.....kalo korang tak ke rasa nak tarik2 jer telinga depa!!!!!!!! boleh pulak lupe nak spm!!!! gerammmm tok sah cakap le!!! dah agak dah mesti mencabar punye tahun nih!!!!


No comments:

Post a Comment