click me

Monday 2 June 2014

3. Wanita hari ini....

tadi terserempak dengan kawan lama yg rupa-rupanye jadi pembaca setia blog saya - ampun beribu-ribu ampun sebab sampai sekarang saya sebenarnye tak berape ingat 'dia' - huwaaa....(mesti ko baca nih kan!!!) tadi mcm ye ye oo ingatkan - haa...tadi tu lakonan semata-mata - mungkin sebabkan berlainan kelas - saya jadi tak ingat tapi terimakasih.......kerana menegur saya tadi semoga hari ini jadi detik bermulanyer persahabatan kita!!! sembang2 tak lama - byk gangguan dari gerabak ketapi kelas 3 (ilham la tu) dialog meletop tadi!!!
kawan saya : lemah lembutnye hang!!! dalam blog awat kasaq!!!
saya : huh kasar!!! tu namanyer bahasa pasar bukan kasar........

dialog panjang la....tapi tak kosa nak tulih - amnyer tadi - tanjat ai!!!! so tuan2 dan puan2 semua - cara saya menulis di sini bukan la gambaran sebenar cara saya berbicara ye............
kat blog saya lebih senang berbahasa pasar - campur sikit dgn perkataan2 yg mmg kasar - kesat - santai - selamba - tapi sume tu sekadar menambah perisa dlm penulisan blog saya - bukan betoi-betoi!!!! sebab saya yang sebenarnye adalah wanita melayu terakhir malaya!!! amik ko!!!
hakktuiiiiii................
gini.....kang kalau saya tulih ikut kamus dewan bahasa dan pustaka - mesti sume nguap2 baca so kalo tulih ikut suke2 hati - kurang la sikit menguap!!!
bukan cantik pon korang menguap............ghopa badak berendam - baik tak payah!!! buekkkk!!!

1 comment:

  1. HAHHAHA =) sweet sangat, saya suka macamni santai...macam2 rasa boleh rasa bila baca. hikhikhik

    ReplyDelete