click me

Friday 9 January 2015

4. Resepi Sardin Masak Kicap

semalam saya tak keje - sakit gigi plus overdose ubat agaknye!!! bila ibu sakit gigi - anak-anak macam terbiar la sikit!!! ke depa suke sebab kalau sakit gigi saya banyak baring tido!!! time nak membebel suruh itu ini memang takde!!! breakfast depa makan roti bakar - bila tengahari - saya suruh lagi depa makan roti - terkebil-kebil makan roti tiga beradik!!! dalam pukul 3 cenggitu ilham datang baring-baring kat saya and.........

ilham : ibu..........................................(dia punye ibu extra panjang) 
saya : hmm (i punye hmmm extra pendek)
ilham : perut adik kecik kan ibu?
saya : huh!!!
ilham : ibu...............................adik rasa macam nak makan nasi la...........
saya : nasi? ( buat-buat menggong tak tau nasi tu ape!!!)
ilham : jom la masak nasi........adik lapar!!!!!!!!!!!!!!!! (sambil nangis kebuluran!!!)

sian kan.....ape-ape pon dia nampak sangat comell masa nangis semalam, hehehe!!!!!!!
so semalam takkan la ai nak masak teruk-teruk kan....cadang nak goreng telor jer, boleh pulak takde!!! last-last masak sardin.  bukan main selera tiga beradik makan,macam tak penah makan sardin!!! kwang...kwang...kwang...





1 comment:

  1. HAHAHA...comel je dia cakap macam tu..."perut adik kecik kan ibu??" LOLOLO
    Terus ibu hilang sakit gigi tu =)

    ReplyDelete