click me

Wednesday 27 May 2015

3. Membebel

ape yang paling saya tak suke tentang diri saya :

list banyak jugak la, tapi saya paling tak suke bila saya membebel!!! masa membebel memang la tak sedar, sebenarnye kekadang sedar!!!! tapi saja teruskan bebelan sebab nak explain kenapa!!!! mengapa!!!! tujuan asal nak bagitau sebenarnye....kenapa kita marah or tak puas hati tapi ujung-ujung terus dia jadi bebelan sebab bende yang di marah dah 777 juta kali diberitahu!!!!!

bila membebel selalu terasa mesti anak-anak tension....pas tu selalu terbayang muka sendiri masa membebel mesti BURUK!!!! pas tu mesti terpikir esok dah tua kerepot mesti anak-anak pulak balas dendam membebel kat tipah!!!! atas sebab-sebab diatas la, saya memang akan sedaya upaya elak perangai membebel nih!!!! so bila saya marah, saya terus jer meletop!!!! bebel-bebel ni buat penat mulut jer!!!! orang pon benci!!!! 


No comments:

Post a Comment