click me

Friday 5 June 2015

1. Sibuk sume tak sempat!!!!!!!!

lately been very the busy!!! boleh jer nak bukak blog and tulih sepatah dua kata, tapi nak tulih sepatah dua kata tu pong, rasa macam eeeee!!! tak sempat!!! dapat tak bayangkan kebusyan itu? kenapa busy? saya rasa busy tu mostly sebab iman, sejak result dia keluar sampai la 3hb lepas, hari dia mendaftar, it's all about him, all about IMAN!!! tak tau la mak-mak lain macam mane, tapi saya, ya ALLAH banyaknye bende nak kena pikir, nak kena buat!!! 

dia kan macam automatik jer pikir itu ini, nak buat itu ini for him....gi google sume uni, sume courses, yuran, hostel, and bla...bla...bla...baca segala info, segala blog, segala review. the thing is, macam la iman tak boleh buat sendiri sume tu!!! tau....dia boleh buat tapi takkan sehebat dan selengkap mak dia nih!!! everything was in my fingertips!!! siap history tipah digest sekali!!! 



from march till june everthing was about ipta, ipts and iman, sian jugak la 2 lagi anak terabai!!! makan, minum, pakai, terurus la cuma nak sembang lama-lama, nak belai lama-lama tu memang kurang!!! belai kejap, pas tu ko belai la diri sendiri, gitu!!!! it won't last....jangan risau!!! so semalam balik dari registration iman, otw balik ipoh, dalam keter, saya tido terngangga!!! i was mentally and physically drained!!! drained tau tak!!!

saya tau memang ade jer mak-mak yang relax and chill, mak-mak yang biar jer anak-anak yang uruskan sendiri hal-hal sambung belajar nih!!! i wish i could do the same tapi ape nak di kata tipah GILA KUASA!!!

ps - iman idak le goyang kaki jer!!! dia buat sume yang saya buat!!! peh tu           kita main compare-compare info and of course la saya punye terlebih             lengkap!!! 







  

No comments:

Post a Comment