click me

Friday 6 February 2015

1. Mood

lama jugak tak bercerita, selain malas, mood pon tak berape nak ade, cerita, usah cakap, memang hari-hari ade, macam-macam citer ade, yang pahit, manis, masam, masin, yang tawar nak mam pon ade!!! betoi la orang cakap, kalau malas, hape pon tak jadik!!! so hari ni saya gagahkan diri, hilangkan sikit rasa malas. hmmmm....nak citer ape yek? krikkk....krikkk....krikkk....balik-balik keluar bunyi cengkerik!!!!! booooooo!!!!!!

kita citer pasal makan la, pagi tadi lapar tapi malas nak masak sebab cadang nak brunch kat luar ngan cik darlin, ilham saya bagi roti sapu butter dua keping!!!!!!!!!!!
muka dia macam....what!!!! takkan ni jer kot!!!! saya buat-buat tak paham jer memek terkejut itu!!!! kalau tak nak sudah, kalau agak-agak lapar, sila la makan!!! terus baring kat hall, and mamat terkejut tadi finally makan his roti. tak yah la kesian sebab jarang pon dia dapat layanan cenggitu. tadi saya tak larat sebab malamnye saya demam campur batuk peh tu tambah pulak dengan semput!!!! tak tido semalaman sebab bila semput, jangan harap boleh baring.....boleh tido......ko duduk tegak jer la kat situ sampai pagi!!!!

sedap-sedap baring, cik darlin soh cepat-cepat siap, dia ade hal!!!! so tipah pon nangis meronta dalam hati sebab plan brunch tak jadi!!!!!!!!! huwaaa!!!!






No comments:

Post a Comment