click me

Saturday 2 February 2013

2. Faridah

tadi gi kenduri masuk umah baru - the rumah was so besar - paling saya suke was the kitchen - masak dlm dapur yg cantik cenggitu mesti yg tak sedap pon jadi sedap - buekk - tapikan - saya mmg takkan beli rumah yg besar2 - selain tak cukup duit - matikkk ai nak ngemas sesorang - saya tau - saya bakal sampai tua kerepot takkan ade maid - so redha jer dgn ape yg ade - n kalau ade rezeki - mmg teringin nak beli rumah satu tingkat - skrg pon saya penat naik turun tangga - nak rmh yg cun melecun tapi kecik - pusing2 tang tu - pusing2 tang tu - budget orang datang confirmed rimas ngan lemas - kahkahkah - sebenarnye nak citer how i met my class-mate masa kenduri - happy giler - peh tu kawan saya punye kawan said - laaaa....ingatkan budak remaja tadi - kembang tak kempis2 ai - sempat la nyembang - n planning to lepak2 - makan2 - lepak2 - makan2 together gether - hope to see u soon - kawan saya namanyer faridah - the one n only best fren kat ipoh nih - walaupon dekat - tp amat payah nak berjumpe - tu sbb bila terjumpe - mcm jakun 10 tahun tak jumpe manusia - luv u fared - n yesss - i called her fared!!!

1 comment:

  1. Bestkan jumpa kawan2 lama ni...happy sesangat, tahap keterujaan tu hober tingi =)

    ReplyDelete