click me

Wednesday 20 February 2013

19. Mayamin

to be exact lagi sepuluh hari sepupu saya nak kawin - namanyer mayamin - ingat lagi - masa kakak dia kawin dulu - bukan main saya berhempas-pulas diet nak kurus - kali ni bila adiknyer nak kawin - saya berhempas-pulas makan - makan dan makan - diet selalu tak jadi!!! biasa la kan bila ade kenduri jer - saya selalu ade perasaan nak kurus - teruja nak kurus - berazam nak kurus - sbb masa kenduri - sume manusia mcm ringan jer mulut nak komen tentang keadaan fizikal manusia lain - wah....gemoknye ko nina....ayat tu sungguh sembilu ngilu okay!!! dulu saya selalu gak sentap bila kena komen gitu - sekarang ko komen le ape pon - ai tak sentap dah!!! ai dah tabah!!! buekkk!!! kurus dlm masa sepuluh hari - logik la sgt - tak'pe la - kasi can pengantin kurus!!!! kang kalau ai kurus!!!! terus ai mendapat perhatian ramai - pengantin terpinga2 diatas pelamin!!!! sian pulak - hehehe!!! untuk mayamin - tahniah - moga semuanyer berjalan lancar........insyaALLAH will be there to witness ur moment.
ni masa dia bertunang 

No comments:

Post a Comment