click me

Tuesday 13 May 2014

22. Interior - homeanddelicious

saya mmg selalu in the mood browsing decor2 umah - sejak dulu - dulu kena beli magazine - which was sooo mahai but now sume di hujung jari - best gilerrr - thank you to technology!!! to those yg mcm saya - kalau terasa nak cuci mata or tengah nak cari idea utk ubahsuai decor rumah , boleh la click link
" inspiration for your home" yg ade di sidebar di blog saya nih - baru buat semalam and still dlm proses menambah!!! sebelum nih lansgung tak teringat nak buat - peh tu bila nak cari balik link yg saya suke - terkebil2 nak mengingatkan ape ke.....nama blog nyer!!! so - ingat umah ingat blog saya!!! buekkk!!!



putih2 nih mmg la favourite saya sejak azali - ni namanye concrete shiny floor - kalau kat umah takde cermin - lantai ni leh ganti cermin gitu........





No comments:

Post a Comment