click me

Friday 16 May 2014

29. Ijazah...

hari ni ilham bersemangat nak pegi sekolah - why - sebab ari ni ade sessi bergambar memegang segulung ijazah - malam tadi :

            ilham : ibu esok kat sekolah cikgu nak amik gambar adik!!!
                    saya : iye...nape cikgu nak amik gambar adik?
                          ilham : sebab adik comel sangat la!!!
                               saya : comel macam ibu kan?
               ilham : bukan.....eh!!!! ye...ye...comel mcm ibu!!!

                            (tau takut..............kahkahkah)
                        pagi tadi masa siapkan dia kesekolah :

                   saya : ilham nanti amik gambar kena senyum taw....
                           ilham : senyum macam nih ke ibu?
                      saya : mcm tu nampak adik gemokkk!!! mata kecik!!!
                                           ilham : mcm nih?
                                 saya : tu mcm  muncung itik!!!!!
                                         ilham : ibu nih!!!
                      saya : adik senyum mcm biasa mesti comellll...
                                         ilham : mcm nih?
               saya : haaaaa mcm tu comel - hensem - menawan!!!!
    ilham : (senyum sampai telinga) sambil tanye - menawan tu ape ibu?
           saya : menawan tu mcm ibu la.....orang tengok mesti suke!!!                                        (contoh kena diri sendiri!!! haktui!!!)
                            ilham : adik tengok tak suke pon!!! 
                                      saya : adik!!!!!!!!!!!
                              ilham : eh.....suke....suke.... 

                           (bukan main dia menyakat ibu!!!)

No comments:

Post a Comment