click me

Wednesday 13 August 2014

19. Susah - sabar

susahnyer nak bagi anak2 paham betapa belajar itu penting - ke depa paham tapi saja buat2 tak paham - tau!!! dah tentu le depa paham tapi buat2 tak paham!!! macam ai dulu!!! eh tak jugak!!! ai dulu paham....tapi saja buat2 tak rajin padahal rajin!!! buekkk!!! padan muka - sekarang baru ko rasa ape yang mak abah ko rasa!!! balasan ALLAH bagi - tapi korang jangan ingat saya pemalas no 1 - tak2 - saya malas masa sekolah rendah sampai tingkatan 1 jer - tingkatan 2 tersedar dari lamunan!!! sebenarnyer tak yah rajin sangat pon takpe....yang penting konsisten and kena sedar dari lamunan - bila dah sedar - dgn sendiri kita tau ape yg perlu kita buat untuk masa depan kita sendiri jugak untuk keluarga kita nanti - saya dulu asal malas jer terbayang muka abah yg susah2 keje cari duit utk sekolahkan saya - so bila sedar - terus rajin!!! so sekarang saya kena banyak2 bersabar dan terus berdoa moga anak2 saya akan tersedar dari lamunan......hmmm BILAKAH?????  

1 comment:

  1. Hemm anak3 kan kak, gitulah...mulut mak ni x letih nak suh..study2 jangan asyik ingat MAIN saja =p

    ReplyDelete