click me

Thursday 14 August 2014

20. Datuk K

semalam setelah berjanggut menunggu cik darlin - terus dia ajak gi open house umah datuk k - eeee - nampak muka datuk k siti la tew!!! datuk k bukan sorang jer kat dunia ni ye!! besepah di pasaran!!!

cik darlin : kita pegi open house umah datuk k ye...
saya : balik dulu la tukar baju kurung...
cik darlin : tak payah...
saya : pakai kasut addidas nih!!! 
cik darlin : bukan orang nak tengok pon!!!  

ye la....ye la....takde sape nak tengok ai!!! takyah la nak kecik2 hati - buang masa!!!
so dengan wajah berjanggut - baju polkadot n jeans - berkasut snicker saya bantai gi open house umah datuk datin!!! alang-alang serabai kita serabai kan terus tudung sekali!!! setengah pompuan mati idup balik tak kan nak gi umah datuk datin pakai mcm mane yg saya pakai semalam tapi saya!!! ade aku kisah!!! janji pakai baju!!! 



















4 comments:

  1. Pakai apa pun ok kot...hihihi....

    ReplyDelete
  2. yes....ok pada yg cincai mcm saya!!! yg nak vouge,maybe NOT!!!

    ReplyDelete
  3. ok je JANJI ROCK!! hik hik hik..
    Kak Nina..Selamat hari raya, maaf zahir batin ye^^
    Lama dah tak gelak2 sengeh2 sensorang depan pc kat opis nih!
    Lepas raya ni adalah napas sikit nak marathon bace blog "orang" tu hehehe

    ReplyDelete
  4. yg penting selesa kan sis..?? pedulik lah org nk kate apa, yg penting iols dapat makan free. eh. hehehe slamat hari rayaaaa

    ReplyDelete