click me

Monday 19 March 2012

11. Gemok pendek.

lepas publish entry 'rindu ilham' ahad lepas - cik darlin ajak keluar gi mimum2 - terus naik atas salin baju - eh!eh! lemari sape nih!!! semua t-shirt kecik-kecik jer - hek eleh...ajanye x sedar diri - bukan t-shirt tu yg kecik - badan ko tu yg besor!!!
saya kelihatan sangat gemok ok!!! gemok pendek ala2 beruang kutub yg sungguh tak menyelerakan - amik ko - x reti2 lagi nak diet - dalam keter saya tanye cik darlin - sayang...saya gemok pendek yek? dia jawab - ha'ah gemok pendek!!! mak aiii jujurnye jawapan - xde cover2 line - x yah le ko nak sentap2 ye - mmg pon ko gemok pendek - tuk mengurangkan gemok itu - mulai hari ini saya terpaksa kurangkan nafsu makan saya yg sentiasa bergelora - entah betoi , entah konon2 diet kali ni - sengsara jiwa-raga...


No comments:

Post a Comment