click me

Wednesday 28 March 2012

18. Ombak rindu


semalam finally saya berkesempatan nengok 'ombak rindu' - tengok sesorang kat umah - teringin bebeno nak tau ye ke pon best citer nih - citer melayu payah sikit saya nak suke - x serasi jiwa raga - nak tgk citer ni sbb anak sedara saya yg namanye NUHA yg baru 11 tahun berhempas-pulas bermati-matian nangis bak sembilu ngilu bila nengok citer nih - 11 tahun o-kay!!!

 

jeng jeng jeng - saya siap bentang comforter -
depan TV - kang kalo nangis terus lap situ je - siap pakai night cream - kot le tertido - n siap bancuh susu n letak sebelah ilham untuk fokus yg maksimum - konon - hek eleh nuha...tang mane yg ko tangkap leleh nih - ajenye ko budak yg paling sensitip didunia arr - mak sedara ko ni - ajenye brutal - pada saya 'ombak day spa' - 100 kali lebih best dari 'ombak rindu' - nak kata berombak - x rase pon pukulan ombaknye - nak kata rindu - x rindu pon!!!!!! 
ni,babak yg saya suke!

2 comments:

  1. Salam.
    Haha. Memang pun tak menarik mana. Drama je lebih. Ehek.

    ReplyDelete
  2. Kak Nina... kalau rajin sila baca novel dia lagi syiok dr movie. Saya memang leleh arr baca novel tu. Cer carik k...filem tu dah dipendekkan dr crite novel. Selamat membaca :P

    #saya xtgk crite ombak rindu tu sbb saya dah baca novel tu so xmau menambah bilangan org yg nangis dlm wayang. hehehehe

    ReplyDelete