click me

Friday 23 March 2012

14. Astro tutor.

selasa lepas tetiba dapat idea baru - soh iman turun bawah tengok TV - banyak le ko punye idea baru - idea malas yer - tengok TV ni dulu - takyah ibu masuk kelas malam - tetiba tertengok chanell astro tutor yg belajar2 tu...nape le dari dulu x reti2 nak soh bebudak nih belajar kat situ jer!! hek elehh nak buat alasan ke hapa nih - tersengih2 iman tgk astro tutor - subject english - nape sengih2 - saya tanye! - ibu malas nak ajar iman ye? - alamak mamat nih cam taw2 je future plan ibu dia! taklah...cam best depa ajar - simple n senang nak pahamkan - ibu ko kang terkeluar anak2 tekak tak jugak paham2 - lepas iman - saya panggil isymil plak soh tgk chanell upsr - subject sains - eh!eh! cam senang jer cikgu tu ngajar ye...with isymil ngan saya2 sekali tengok TV - ate mamat sorang tu bukan reti duduk diam - kena dok sebelah dia - agak2 dia nak bangun - jegil mata besar2 macam hantu! best arr - tu kira kelas malas saya la tu - lepas nih agak2 kena beli satu lagi TV LED ke hapa - pasang lagi satu astro! cam kentutnye ko cakap ye...

1 comment:

  1. Hahahha...dah start kelas malam yer kak???Selamat berjuang yer,saya ni kuranglah sikit nk berjuang sebab semangat anak kuat nk belajar...almaklumlah meroyan cuti seminggu so hari2 dok tanya, ari ni dh boleh pergi sekolah ker???Tunggulah dalam sebulan 2 nnt startlah dia lemau kejap :P

    ReplyDelete