click me

Wednesday, 23 January 2013

13. Wordless Wednesday

~ Wordless Wednesday ~



4 comments:

  1. Kak Nina..I;ham kekecik macam muke pompuan =)

    ReplyDelete
  2. alahai terus ada idea nak bg rambut qimy panjang camni comeyla kak nina, tp tula rambut jarang dia tu berkurun gak nak tggu..eh teringat nk bgtahu sb ni memang turun temurun tau sb pernah terbaca entry kak nina psl jerawat ank bujang kak nina tu ha..ce cari sabun kulit rambai,murah dan berkesan takde kesan sampingan. tpi untuk permulaan jgnla sental kuat2 melecet nanti,yang ni gerenti tak tipu punya adik2 sepupu sepapat sume maya rekemen yg ni. Cari je kt Mydin atau kedai jamu msti ade. SHARING IS CARING^^

    "Jangan mara ye kak salmah, panjangla comment kita hehehe"
    (cilok ayat ajiz)

    ReplyDelete
    Replies
    1. boy rambut panjang mmg rugged n cute!berkurun pon tak'pe...mesti qimy comey jugak!n thanks a lot..nnt kak nina gi cari sabun kulit rambai tu n hopefully serasi dgn iman.thanks again maya..

      Delete