click me

Friday 4 January 2013

4. Asam jawa

saya baru selesai menyapukan asam jawa ke muka iman - harap2 petua orang dulu2 yg ini serasi..........

saya : iman jom ibu letak asam jawa kat muka
iman : buat ape?
saya : buat asam pedas!
iman : senyum kambing.... 
saya : sambil membancuh baca selawat
iman : ibu jampi ape?
saya : baca selawat la sayang oiiiii.....
iman : senyum kuda....
saya : pedih tak?
iman : tak pedih pon!!! sepatutnye pedih ke ibu?
saya : kalau jerawat ala2 gergasi cam ni patut pedih la!!!
iman : tak pedih pon!!! eksen!!!

5 saat kemudian dia kepedihan tak terhingga........kalau rasa nak hensem tahan aje ye........

iman tak le seteruk mamat nih!!!!

2 comments:

  1. Eh ye ker kalau muka berjerawat bubuh asam jawa??alahai..macam nak try tapi alhamdulillah xder jerawat kat muka =)

    ReplyDelete
  2. salah satu petua org dulu2...asam jawa + sikit garan + tepung jagung sikit...hrp2 works for him.

    ReplyDelete