click me

Saturday 12 January 2013

8. Bbq giler







bbq nite bulan lepas kat umah mak - takyah letak gambar2 manusia - kita letak gambar udang - ayam - kereta sorong ngan kerusi meja dan bunga2 - udang tu - sedap giler - seriously giler2 dia punye sedap!!!!! recepi shakena dan digrilled oleh cik darlin saya - udang kita tak bakar instead we grilled them - perghhhhhhhhh sedap gilllleeeerrrr!!! masa makan memasing mulut tak henti2 cakap - hmmmmm sedapnyer........ayam pon sedap giler - 2 jenis perapan - dua2 sedap gilerrrrrrr - dibakar oleh k-len - nil n haizal - bila gigit ayam tu - juice dia mcm terpercik keluar tp bukan mentah ye - sedap gillllerrrr tak terhingga - tak'de yg tak giler - 2 jenis salad versi pemalas yg saya buat pon depa ckp sedap gilerrr - air grape yg mar bancuh pon omg...manisssss gilllleeerrr!!!
gambor2 kitaorang makan pon cantik giler2 - ape kata saya tak'yah citer panjang2 pasai nih - kang saya jadi gilerrrr!!!!!!


3 comments:

  1. Udang tu nmpk sgt awesome... saya mau udang saja ^___^

    ReplyDelete
  2. kereta sorong sebagai tempat bbq sangat inspiring okeh!! seronok giler and kelakar giler baca blog kak nina..dah lama xbaca blog yg sangat kena dgn kita kelakar plak tu,hilang sume stress kat opis ni :) sebelum ni ade satu blog yg best- Balqiz.com tapi tetibe die close pulak blog die.After blog Ben Ashaari this could be another one yang saya akan selalu singgah hehehe...
    Guess what saya ingat "anak dara" kat tengah2 between the boys tu "anak dara kak Nina",setelah membaca the whole blog (sambil terkekeh-kekeh) rupenye it's you lerr..nampak mude jelite lerr, awet mude ke? (suke lettuewww)

    -panjang gile kan..gaya mak2 hehehe-

    ReplyDelete
  3. sweet of u n thank you...45 thn muda ape....hehehe!

    ReplyDelete