click me

Saturday 26 January 2013

15. Sian ai!!!

ko kenal dak binatang ape nih???











ni namanye anjing!!! kat umah saya binatang nih banyak - tapi since dulu2 jiran kiri kanan depan belakang mmg tak bela binatang nih!!! lega!!! tapikan sejak tahun lepas - jiran belah kanan saya dah mula bela binatang nih - warna itam - bela since puppy - peh tu asyik kena mandi jer kejenyer!!! berkilat2 - tapikan tup2 bila dah besar - rupa dia bertukar jadi cenggini!!!!!



                               -


                               -


                               -


                               -


                               -


                               -


                               -


                               -


                               -


                               -


                               -



                               -


                               -


                               -


                               -

                             
                               -


                               -


                               -


                               -

                             
                               -


                               -


                               -


                               -


                               -


                               -












geli tak geli!!! rasa nak matik ai - punye le ko mandi memanjang - tup2 ko jadi cenggini!!! rupa dia mmg le buruk!!! tp paling tak tahan tu bau dia - matikkkkkkkkk busukkkkkkk gilerrrrrr - ai tension okay!!! sekarang ni dah tak'de nak bukak2 pintu lelama - siap tingkap saya tutup sbb - ade masa2nye bau dia sangat la kuat - mcm mane nak buat huh!!! kalau tanye cik darlin - dia jwb - buat bodoh jer - saya selalu pok pet pok pet sesorang tiap kali nk menyapu luar - siap face mask - plus sapu pon laju2 - cik darlin mmg runsing tgk saya pakai face mask segala!!! lantak la - idung ai what!!! kang tercemar kejelitaaan ai sape yg susah!!! tengah sapu2 mesti ckp - busuknyer anjing nih!!!! ckp kuat2 - dgn harapan jiran oi....gi la campak anjing ko yg busuk tu kat mane2!!! anjing tu pon memanjang tido - selain tido - mengaru - tido garu - tido garu - bila kebetulan time dia mengaru saya diluar - saya kompem menjerit!!!! woi!!!! ape garu2!!!! busuk arrr!!!! mcm dia pahamkan - lantak arr - plus kalau cik darlin terdengar - saya mmg kena marah - dia kata - tak baik - nnt jiran dengar - tak baik yek - mmg le tak baik - tp saya pedulik ape - anjing itu sgt busukkkkkkkkkkkkk - eleh...jiran saya tu mesti dengar punye - tapi dia pedulik ape!!! mari la kita sama2 tak pedulik!!!! huwaaaa......siap berdoa - moga2 dia cepat gol!!! - peh tu rasa bersalah sgt - rasa mcm kejamnyer ko nina - byk tul dosa mengumpat kat anjing nih!! tapikan - seriously saya tak tahan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sian ko nina! sabar ye! sabar itu separuh dari iman - senang le korang ckp!!!!! korang tak kena!!!!!

No comments:

Post a Comment