click me

Tuesday, 24 January 2012

18. Hari ibu malas!

hari bermalas-malasan....untuk ibu sahaja ok! anak2 kena rajin sbb ibu nak malas! hari malas dimulakan dgn ketidaksedaran untuk solat subuh! x guna sungguh! (jgn ikut aksi ini ya) bangun2 dh pukul 8.....breakfast kat luar atas ajakan si ayah - pucuk dicita ulam mendatang.....huge breakfast at hollywood.
iman n isymil habiskan semua homework sekolah hari ni ya....ibu nak tido kejap! tido2 ayam je - ilham kacau! ayah sgt bijak, menguncikan diri dlm office! tido2 ayam saya jadi tido yg sgt lena. mcmmane boleh lena yek! kwang,kwang,kwang, ilham tido dlm office ayah rupa2nye! no wonder sgt lena......tq cik darlin...
lunch pon sgt heaven! bila cik darlin balik dgn lauk-pauk yg omg banyak!cam tau2 je dia yg hari ni saya malas tahap gergasi! dgn senyum simpul tak tau malu saya menghidangkan lunch ala2 maharaja korea n makan dgn gumbira rianye....tq darlin.... bila kenyang selalunya manusia jadi ngantuk! disbbkan saya seorang manusia - maka saya pon mengantuk.........dan tido lagi! sgt lena ok.....anak2 boleh buat acara bebas ya.....lewat petang melawat mak tercinta n menapau makanan jugak ala2 maharaja! balik rumah dgn perut yg membesar bagai johan.selain perut yg besar - mata jugak besar akibat tido yg membabi buta! padan muka!

3 comments:

  1. mcm mane yek nk tukar waktu tu? baru perasan sume waktu yg appeared salah2 belaka! now is 4am le labu.....

    ReplyDelete
  2. org yg membesar bagai johan mmg comei!citt....akak gemok ok!

    ReplyDelete