click me

Thursday 13 November 2014

15. Kain jemuran.......

semalam saya meletop bila isymil jemur kain padahal kain dalam mesin basuh tu belum pon selesai membasuh!!! ade lagi 9 minit!!! heran bin ajaib - kalau ye pon blur!!!!!! jangan la sampai tahap melampau!!!!!! siap perah-perah kain dia kat luar!!!!!

saya : mil.....asal banyak sangat air nih???? dah abih basuh belum???

isymil : entah!!!!! ibu suruh jemur!!!!!

saya : (mengamuk macam king kong!!!!)

isymil : (muka tension dgn amukan saya!!!!)

saya : ibu soh jemur bila dah abis basuh le.....takkan tak nampak, tak kan tak perasan kain sume basah nih!!!!

isymil : terlupe!!!!!!

saya : (mengamuk lagi macam king kong!!!!) 

tolong.........................la jangan BLUR sedemikian ghopa!!!!! sakit dada dibuatnyer!!!

2 comments:

  1. sabar dear sabar...nanti pesan kat dia tunggu smp mesin tu dah diam

    ReplyDelete
  2. OMG!! akak, don't lah ngamuk like king-kong, control ayu kak =)
    Eh, masin tu boleh buka ke kalau x siap cuci?? Macam mesin saya lepas habis baru boleh buka pintu mesin basuh. HUHUHU ...oklah kak, ada inisiatip dia nak perah kain tapi x sesuailah kan sebab naw musim hujan..x dan lembab dah basah balik sebab hujan...sabar ye kak, orang bujang buat ker =)

    ReplyDelete