click me

Tuesday 4 November 2014

3. Tanah kubur!!!!!!

semalam ilham tak dapat ikut gi swimming dengan abg isymil - alasan saya - tak boleh swimming selagi kaki dia penuh parut bekas menggaru!!!! saya kelentong cakap maksu pon tak nak bawak dia swimming - malu kaki ilham
buruk!!!! asalnyer dia kena serang gatal2 - punca saya pon tak tau!!! bila jumpe doktor - doktor cakap allergic - klise!!! bila saya tanye allergic ape? doktor tanye saya balik - ilham sebelum nih allergic ape? pandai doktor main tanye2!!! buekkk!!! bawah ni dialog marah dia sambil meleleh airmata.........

ilham : ibu nih notty tak bagi adik swimming!!!!
saya : kaki buruk macam mane nak pakai seluar swimming!!! nnt orang nampak kaki adik , semua orang larik!!!
ilham : ibu nih notty!!!
saya : bila kaki adik dah cantik....baru boleh swimming so lepas ni jangan garu kaki kuat2 sampai darah2 lagi okay???
ilham : eleh.......ibu tu mata itam2 macam tanah kubur!!!!
saya : rasa nak guling2 gelak!!!! 
mata itam2 tu sebenarnye my dark circle kat mata nih!!! macam tanah kubur tu pulak....macam citer drama tanah kubur tu haaaa....kan pelakon dalam citer tu asal nazak nak mati - mata mesti lebam2 itam2!!!


1 comment:

  1. hahhaha...epic punye perbualan...macam tanah kubur lagi tu...kelakor nau..tergelak sorang2 dlm office

    ReplyDelete