click me

Thursday 27 November 2014

41. How to teach.........

dah 4 hari kot ilham tak belajar matematik - cikgu dia asal malam jer ngantuk!!! asal ngantuk jer malam!!! heeee!!! dah 4 hari saya tido awal - lepas masak-masak for dinner - lepak-lepak - rehat-rehat tau-tau lelap kat sofa masa lepak2 and rehat2 - then sedar balik pukul 11 - tengok ilham main sorang2 - sian dia - takkan nak soh belajar kan - so jom la ibu tidokan - then dengan saya-saya sekali tido sampai ke subuh!!! but before lelap saya buat revision sikit - jangan tidak!!! sikit jer pon sebab.....................................
ilham : ibu.....adik ni nak sleep bukan nak belajar.....
saya : ibu tanye sikit jer kan.....
ilham : good night ibu.....i love you.....
i love you too.....three four five six seven.....muahhhh!!!!!

1 comment: