click me

Monday 24 November 2014

37. Confused child

dah lama sedar hal ini tapi saya clueless - ilham kan opah jaga so opah mestila jaga cucu macam menatang minyak yang penuh!!! tiada langsung istilah "tidak boleh" dalam kamus opah!!! sikit pon saya tak salah kan opah sebab rasanye 99% opah begitu tapi makin ilham besar saya rasa agak susah untuk tune ilham - kalau tiba musim nakal - saya kadang-kadang kehabisan idea untuk tune him back to normal - ilham ni sebenarnye mesti keliru dengan percanggahan arahan dan peraturan antara di rumah sendiri dengan di rumah opah - mesti keliru nak ikut yang mana - bila dia keliru maka jadi la ilham yang so tak mendengar kata!!!!!!! yang so menguji kesabaran saya!!!!!!!! 
                                any advice? i need one badly!!!!!!!! 

2 comments:

  1. kena guna psikologi sikit kalau budak mcm ilham ni. kena sabar banyak2 bila nak dia ikut arahan. lagi kita marah lagi dia lawan. paling baik, amalkan ayat2 atau surah2 tertentu untuk lembutkan hati anak.

    ReplyDelete
  2. HAHAHA... usahkan ilham, anak saya ARYAN pon sama gak..naik stress pula. Hmm nak ilmu gak sikit =)

    ReplyDelete