click me

Saturday 4 October 2014

11. Instagram

hi semua!!!!!!!!!! saya kan dah senja so instagram2 nih mmg malas la!!!!! tak pandai pon satu hal!!!! tapi sebabkan business jom la kita berinstagram - semalam suruh iman buatkan - suruh iman ajarkan - lepas tu bila saya tanye banyak kali dia macam BOSAN nak layan!!!! bukan main itu pon nak bosan!!!! ai lagi boson!!! manjang suruh u study!!! eh eh....tetiba ke situ...
so korang sume jom la follow saya kat instagram!!!! follow saya @ ombak day spa - kalau tak follow , memang korang berdosa la!!!!
hari ni pon terkial-kial lagi - takpe - kita buat latihan banyak2 esok lusa pandai la - bukan susah sangat pong!!! snap gambor ngan tulis karangan sikit jer!!! peh tu kena letak menatang nih # - menatang tu selalu buat mata saya juling2 nak baca!!!! last2 sendiri kena buat - whatever la - i ikut jer!!! 
follow us @ ombak day spa taw............

No comments:

Post a Comment