click me

Friday 31 October 2014

49. King kong

chop!!! entry semalam pasal kenapa mak2 rasa nak marah tu saya nak tambah lagi satu!!! why? sebab semalam masuk jer umah - weiiiii!!! terus moody rasa nak marah.............jer!!!! rasa nak meletop............jer!!!! sebab rumah semak samun!!! yesss semak samun boleh mendatangkan rasa nak marah pada saya!!! semalam saya keluar awal pagi gi gym - so malam tu sebelum tido rumah dah siap kemas - atas bawah - ruang tamu - dapur plus kain sume dah settle malam2 buta!!! subuh dah masak breakfast - gitu la pon routine saya kalau nak keluar rumah awal pagi....abih gym terus gi spa - so isymil and ilham cik darlin tolong handle before he went to work - bukan lama pon depa bertiga beranak tu kat umah tapi dia punye selerak semak samun bukan main macam gunung berapi meletop!!! dari dapur sampai depan siap kat tangga pon bertenggek2 semak!!! pendekciter - bila queen balik keje terus queen tu bertukar jadi king kong bandi!!! geram!!!!
selalunye iman will be the first to notice my mood - ape2 pon mesti dia yang akan perasan dulu!!! and dia akan kemas ape yang patut!!! thank you darling tapi marah saya pon bukan la lama - kejap tu jugak selesai - bukan ade pa'edah pon marah lama-lama!!! so list semalam tambah no.........................
5. rumah semak!!!!



No comments:

Post a Comment