click me

Monday 20 October 2014

23. Lukisan siap!!!

happy monday everybody - ye ke happy!!! korang tak happy takpe!!! janji saya happy!!! why am'i happy? sebab semalam makan sedap!!! dap...dap...dap... lepas tu semalam jugak akhirnye saya berjaya menyiapkan dua lukisan yang
tersimple didunia!!! okay la maybe yang ke dua simple cos i've seen some
painting yg giler simple - yet menarik to me!!! tapi kang kalau saya pon lukis simple sangat - rakyat jelata kat rumah mesti tak kan berhenti tanye bermacam-macam jenis soalan!!! so jom la kita lukis yang 2nd simple - i was not in the mood to paint pon tapi saya betul2 dah jemu dengan our painting kat living room - jemu giler!!! stok kalau tak tukar saya boleh jadi giler!!! 
yang berbaris kat depan tu bukan lukisan - tu manusia - sila abaikan - empat2 lukisan tu la yg saya dah turunkan semalam - seriously iam done dgn lukisan2 yg penuh warna dan warni!!! painting saya semalam hitam putih!!! walaupon tak cantik tapi tak jemu!!! sebab baru sehari!!! hehehe!!! kalau esok 2 minggu dah jemu - ko pijam jer la mata ye nina....
painting black n white kat belakang tu saya lukis 2 bulan lepas - yang lagi 2 semalam bila2 ade gambar nanti korang akan nampak jugak!!! cenggitu jugak lebihkurang - jenis amik berus cat - ko lukis jer garis2 - peh tu ko comot2kan sikit!!! tak payah nak susah2 pikir nak lukis ape!!! lukis jer garis2!!! kalau orang tanye ape makna disebalik lukisan!!! jawab jer - takde MAKNA!!!
senang citer!!! hehehe!!!

1 comment: