click me

Tuesday 28 October 2014

41. Sifir 2

dah banyak hari nak amik video ilham - video when he was doing his maths - so far so good - tapi kalau bagi angka besar2 sangat dia blur sebab dia pon bukan boleh sangat mengira sampai 100!!! sampai 30 tu pon kejap okay kejap tak kuase dia nak sebut!!! main lagi best!!! i'am okay with that - paksa-paksa kang dia sentap!!! mamat tu boleh tahan sentap dia!!! senang-senang nanti saya uploads video ilham tapi kat facebook la - kat blog sampai hari ni tak reti2 nak buat!!! 
selain kira2 campur - ilham dah hafal sifir 2 - tapi tersangkut kat no 8!!! saya baca2 sifir dua ni masa nak tidokan dia last 2 weeks - saja testing sebenarnye esok pagi bila saya soal balik - betul pulak dia jawab!!! terkejut badak la jugak - sebab malam semlm baca2 sifir kejap jer!!!! mane mak dia tak excited al-maklum ai sendiri sifir2 lembap nak mam!!!
dua tiga kali saya soal - betul jer dia jawab tapi takat no 7!!! 8 sampai 10 sampai ari ni kejap ingat - kejap kang ke laut!!! takpe2 take it easy!!! 

first time saya soal sifir2 ni depan abang-abang and ayah - tiga-tiga macam terkebil-kebil kagum!!! peh tu tanye banyak kali - last2 ilham jawab!!!!
belajar la sendiri!!! heeee!!!! 
                                          sayang ilham.........

No comments:

Post a Comment