click me

Wednesday 1 October 2014

2. Milo minuman berkhasiat...

ni minuman sepanjang zaman namanyer - dari zaman mak2 kita - zaman kita2 sampai la zaman anak2 kita,minuman ni is still no one favourite.....kalau makan kat luar,anak2 saya macam tak reti2 nak order air lain - balik2 milo!!! kang kat umah request saya buat milo - peh tu tengah2 malam bancuh sendiri milo!!! milo mmg abih cepat - bila saya lambat restock milo - masing2 mcm tak ceria jer nak membancuh air masing2 kat dapur!!!! zaman saya kecik2 dulu - mak beli milo tin besar tiap2 bulan - 1 tin jer sebulan - kalo abih cepat - tunggu la bulan depan baru nampak tin milo balik!!! tak penah pon sok sek sok sek suruh restock milo!!!! 
saya pon suke bancuh milo cenggini - kalau hari2 bancuh milo cenggini,anak2 kena la cari isteri anak tokey MILO!!!! bukan jer minum,mandi milo pon bulehhhhh!!!! ibu boleh tumpang 2 kaki!!!

1 comment:

  1. Dulu cukup suka ratah milo tapi sekarang kalau tak bagi pun takpe.. mungkin sebab dah jemu dulu selalu minum kot..

    ReplyDelete