click me

Saturday 25 February 2012

14. Lauk saya x sedap.

baru semalam saya citer pasal lauk-pauk yg saya masak tuk lunch , sisa pon x nampak, menandakan kesedapan yg melampau!!! ambik ko. semalam jugak, satu-satunye lauk yg saya masak (lauk tunggal) tak berusik langsung! sian anak2 saya x berselera nengok lauk (no pauk ok) yg ibu depa masak! sebenarnye kat atas mangkuk lauk x sedap tu saya mmg dah tinggalkan note yg berbunyi, sorry darlin....ibu masak satu lauk jer hari ni! makan ye...x lalu makan rupa2nye depa! sob,sob,sob....
anak2 saya tak botak cam ni ye!
iman.....nape x makan lauk tersedap didunia ni? jawab iman - tak suke lauk tu....pelik a' rasa dia!!                       
oh sungguh malu rasanye saya.......cik darlin saya senyum kambing! eee - senyum perli! kunun2nye - amik ko!! malas lagi masak!! saya tau - mesti dia ckp cam tu dlm hati!!! eee....x suke.....x suke senyum kambing tuh!! yg dia ckp dlm hati tu 80% adalah cerita benar! rasa sgt bersalah...next week ibu masak sedap2 ye.....btw - ibu masak sedap2 tu pon saya ckp dlm hati jugak!!! kahkahkah!!! seriously iam serious bout it! go go nina!
( btw - iman masak nasi goreng tuk diri sdiri n maggi mee tuk si adik! )

No comments:

Post a Comment