click me

Saturday, 25 February 2012

14. Lauk saya x sedap.

baru semalam saya citer pasal lauk-pauk yg saya masak tuk lunch , sisa pon x nampak - menandakan kesedapan yg melampau!!! ambik ko - semalam jugak - satu-satunye lauk yg saya masak (lauk tunggal) tak berusik langsung! sian anak2 saya - x berselera nengok lauk (no pauk ok) yg ibu depa masak! sebenarnye kat atas mangkuk lauk x sedap tu saya mmg dah tinggalkan note yg berbunyi - sorry darlin....ibu masak satu lauk jer hari ni! makan ye...x lalu makan rupa2nye depa! sob,sob,sob....
anak2 saya tak botak cam ni ye!
iman.....nape x makan lauk tersedap didunia ni? jawab iman - tak suke lauk tu....pelik a' rasa dia!!                       
oh sungguh malu rasanye saya.......cik darlin saya senyum kambing! eee - senyum perli! kunun2nye - amik ko!!malas lagi masak!! saya tau - mesti dia ckp cam tu dlm hati!!!eee....x suke.....x suke senyum kambing tuh!! yg dia ckp dlm hati tu 80% adalah cerita benar! rasa sgt bersalah...next week ibu masak sedap2 ye.....btw - ibu masak sedap2 tu pon saya ckp dlm hati jugak!!! kahkahkah!!! seriously iam serious bout it! go go nina!
( btw - iman masak nasi goreng tuk diri sdiri n maggi mee tuk si adik! )

No comments:

Post a Comment